Vols beneficiar-te d’un espai on contactar amb persones disposades a donar-te un cop de mà? T’agradaria posar a l’abast dels altres els teus coneixements, experiències i talents?

AJUDA'NS a crear el BdC UPC!

dimecres, 3 de juny del 2015

Reunió feedback 25 de maig

El dilluns vam tenir una reunió molt important per l’equip BdC. Era el moment de presentar per primera vegada l’estructura que havíem donat a totes aquelles idees sobre el BdC que vam presentar en la Sessió d’Inici de projectes

Aquesta reunió va ser la primera de les que hem programat dintre del calendari de reunions promocionals del BdC, amb un doble objectiu: promocionar el BdC i, sobretot, obtenir un feedback molt valuós que ens ajudi a millorar qualsevol aspecte del BdC.

Sala de reunions 206 del Vèrtex, 9:00 del matí. Comença la reunió. Davant nostre, el nostre padrí, Paco Navalles, Cap del Servei de Gestió Acadèmica, en Víctor Huerta, Cap de Seguretat Informàtica de la UPC i la Maria Álvarez, membre de l’Equip de Coordinació i Comitè Nexus24. En primer lloc, vam fer una presentació en la que vam incloure un parell de referències inicials sobre qui érem i com va sorgir la idea del BdC per tal de presentar-nos davant del Víctor, que era la primera vegada que ens veia.





Un cop situades, vam fer l’exposició seguint tres eixos vertebradors:

  1. Necessitat del BdC a la UPC en base als resultats obtinguts a l’enquesta que vam realitzar. Avantatges per l’organització i per la comunitat UPC.
  2. Eina del BdC: estructura i funcionament (mapes de processos)
  3. Rols col·laboradors BdC: enllaç, formador i creador continguts.

En acabar la presentació va arribar el torn de paraula dels nostres oients. I amb les oïdes ben obertes i els bolígrafs preparats, vam llançar-nos a recollir noves idees, suggeriments i propostes de millora. I cal dir que aquest feedback va ser molt productiu! Gràcies per les vostres aportacions!

A mode resum, les principals contribucions que vam rebre van ser:

  • Organitzar trobades físiques d’usuaris del BdC sobre una temàtica determinada, per veure les necessitats reals i de primera mà del dia a dia dels usuaris.
  • Definir un procés per a la contribució de la innovació i millora contínua dels procediments ja establerts pels serveis experts.
  • Millorar la nostra dinàmica a l’hora de treballar en equip. Centrar-nos no només en el projecte, sinó en les relaciones d’equip que hi ha darrera.

Pel que fa a la tercera aportació, que va venir de la nostra acompanyant del Nexus24, la Maria, ja hem començat a treballar. En primer lloc, hem recollit en el Trello totes les tasques i feines pendents per les pròximes setmanes i estem fent la repartició entre totes nosaltres. I aquest dijous tindrem una reunió presencial per acabar de perfilar l’agenda de l’últim tram del projecte!

I recordeu que si voleu col·laborar amb el BdC no ho dubteu, perquè…




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Designed ByBlogger Templates